Powered By Blogger

четвъртък, 22 декември 2016 г.

Мечтите ни в очакване са спрели…





снимка
страничка Мястото във ФБ




Мечтите ни в очакване са спрели…

все още скитам във копнеж за теб
душата ми завъртващ чак до лудост
в светилото на всеки следващ ден
аз търся да открия свойта мъдрост

най-близки двама сме били в света
летели сме в магически посоки
пазител е била все любовта
заключена в очите ми дълбоки

блестяла съм с неземна светлина
танцували сме в звездните талази
във споделена бяла тишина
Вселената ни още спомен пази

били са безметежни времена
но после буря черна ни застигна
една надежда в земното умря
а Космосът затъжен ни намигна

измина много време от тогаз
сега сме други дивно възродени
магията е скрита вътре в нас
мечтите ни в очакване са спрели

отново ще сме вятър и река
и извор на щастливата развръзка
към тебе аз неистова тека
по-силна и вълшебна някак дръзка

ще върнем вечността на този свят
и хората отново ще са птици
а пътя ни сред слънчев необят
ще очертаят огнените жици

21.12.2016г.
Елица



*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар