Powered By Blogger

понеделник, 5 декември 2016 г.

Със любовта предците си спасили…





снимка
Art-Graphik във ФБ




Със любовта предците си спасили…

от всичките посоки на света
най-важна ми е твоята посока
разлистена по нея аз блестя
отново съм първична и висока

една надежда грее вътре в мен
че ще се върне общото начало
и в огнения дух пресътворен
безвремието пак ще бъде цяло

реката в мен те вика и мълчи
събира в себе си безкрай и вяра
посипват се във нея рой звезди
от истина през бури оцеляла

от сто години търся твоя дъх
нозете ми се скъсаха да скитат
преодоляла всеки следващ връх
аз виждах как мечтите ми отлитат

тогава ти внезапно се яви
във думите ти срещнах стара нежност
душата ми отново ти плени
припомних си вълшебната ни вечност

ала не мога тук да бъда с теб
живеем в равновесни коловози
разделя ни огромна земна степ
и вятърно-космически залози

във нова обич тихичко трептя
отново съм щастлива и вълшебна
със пламъка си пазя вечността
във приказка за двама ни потребна

ще дойде време пак да полетим
ще се изгубят кротките ни дири
далече във небето ще блестим
със любовта предците си спасили                                 

05.12.2016г.
Елица


Няма коментари:

Публикуване на коментар