Powered By Blogger

понеделник, 12 декември 2016 г.

Днес съм карирана...






Днес съм карирана…

днес съм карирана светло червена
подскачам припряно на свойто въже
понесла във шепи крила и утеха
чертая досбъдване в синьо небе
по вятъра пращам добро по земята
разрошвам косите си с вяра във теб
от мене струи като стон светлината
забързано огнена в новия ден
преследват ме мисли за дивни простори
за пясъчни плажове блус и любов
животът препуска в очакване още
на звезден сценарий разлистен и нов
вземи си от мене парченце сакралност
целувка и смигване от далечно поле
аз още трептя в полузрима реалност
с усмивката нежна на щастливо дете
а после прегърнал копнежа в мечтите
към мен все върви по вселенския бряг
до моята къща отвеждат следите
стопени от слънцето в пролетен сняг

12.12.2016г.
Елица



*****


Няма коментари:

Публикуване на коментар