Powered By Blogger

понеделник, 26 декември 2016 г.

А пътен знак ще бъде любовта...




снимка
Щипка щастие и мъничко любов във ФБ
                      



А пътен знак ще бъде любовта...

Живея тихо в моето далеч
С ръцете си завързвам ветровете
У мене тлее не един копнеж
Надскочих аз отдавна страховете

Във нощите съм сребърна звезда
А в дните съм щастливо огледало
Към бъдното разлистена вървя
Загърната с вълшебно наметало

Със атомите си усещам твоя глас
Трепти във мен и нежно резонира
Аз все така съм в твойта дивна власт
В душата ти компасът ми се взира

Ще те достигнат моите мечти
От слънце и вода ще те изваят
А в моите раздиплени следи
Парченца от духа ти ще гадаят

Отново ще изгрее свобода
В небесното красиво покривало
А пътен знак ще бъде любовта
Облечена магически във бяло

26.12.2016г.
Елица

Няма коментари:

Публикуване на коментар