Powered By Blogger

петък, 2 декември 2016 г.

Ще се завърне зная вечността...







....и независимо преди колко хилядолетия се е случила...
!!!



Ще се завърне зная Вечността…

виновна съм че в мене обичта
гори на общата вълшебна клада
а после се стопява в синева
пречистена от старата си рана

сега съм друга – тиха светлина
забравила магичната си лудост
и стъпките в космичната трева
душите ни преплетени във лунност

аз спомените нося вътре в мен
на вкус са странни сладостно-горчиви
и винаги в изгряващия ден
към теб изпращам мислите звънливи

прегръщам времето като пилот
какъвто бях в спокойните години
и търся път към стария кивот
към миговете трепетно щастливи

ще се завърне зная Вечността
безвремието пак ще е константа
посоката ще бъде любовта
единствено възможната поанта

и пак ще бъдем заедно ала сами
във полоса деляща световете
духът ми в друга обич ще гори
а теб ще те сподирят дъждовете

но грижата за другите във нас
ще пази равновесното начало
завинаги на вятъра във власт
ще бъде нашто общо огледало

02.12.2016г.
Елица


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар