Powered By Blogger

понеделник, 26 декември 2016 г.

Пътят...




А на Рождество любимият човек ми подари
за пореден път сърцето си! :)





*****

26.12.2016г.
NOTE: Този клип - https://youtu.be/WUsQbri9yaI (HAVASI — The Road) ми хареса изключително много защото е за пътя – пътя, по който вървим ежедневно и който е предопределено да следваме още с първата поета глътка въздух. Гледайки го се замислих от колко случайни неслучайности е било белязано съществуването ми. Вярвам, че всичко което ми се е случило и има да ми се случва е за добро. Включително и изпитанията за духовната ми енергия. Радвам се, че открих любовта и тя ме съпътства ежедневно. Вярвам в предопределеностите и съм благодарна за хората отредено да бъдат в моя живот. Тази година си мислех, че дядо Коледа ме е забравил. На Бъдни вечер се готвeх да си легна, избърсвайки една издайническа сълза, когато Жоро се приближи до леглото с думите : „Един подарък е останал под елхата за едно пораснало момиче, което много е слушало през изтеклата година.” Сърцето ми ускори ритъм, а в очите ми грейна усмивка. Поех кутийката с надпис „Огнена” и я отворих. А вътре беше колието от снимката.  Почувствах се специална и за пореден път силно обичана. Отново у мен се затвърди усещането, че от години стоя на правилния път и отстъпление от него няма да има. Коледа и въобще всеки празник е там, където някой те обича. Благодарна съм за уюта и обичта в дома си. Благодарна съм на Създателя, че изпрати моите три момчета в живата ми и след десет години самота ме накара да се усетя пак част от нещо общо, голямо и цяло. Вече 16 години вървим уверено заедно по пътеката на мечтите и лека полека ги пресътворяваме в реалност. Пожелавам на всички приятели да имат тази топлина и нежност, която имам аз в лицето на близките ми хора и ден след ден да се сбъдват все по-добри и по-успешни! Щастието е състояние на духа, но и посока, която трябва да се следва ежедневно и безотказно. Това е гаранцията да усещаме пълноценно любовта в живеенето и да бъдем истински себе си! Нито повече, нито по-малко!

Ели


Няма коментари:

Публикуване на коментар