Powered By Blogger

петък, 2 декември 2016 г.

Бяла...



"Ако искате да знаете миналия си живот, погледнете сегашното си състояние, ако искате да знаете бъдещия си живот, погледнете настоящите си действия." Гуру Ринпоче




снимка и цитат
Силата на положителното мислене във ФБ




Бяла...

Пак съм бяла безкрайна прозрачно далечна
Единствена в твоята трудна съдба
Душата ми тиха зелена и вечна
Играе със тебе във сляпа игра

Подреждам си думите мислите дните
Чертая очите ти в профил в анфас
Небрежно си скътвам във джоба мечтите
И бавно вървя към последния час

Изпращам ти зрънце от моята вяра
Превръщам Земята във цветно поле
За Вечност ме мами насън необята
А в утро ме среща щастливо небе

Живея във тебе безгласна и нежна
Трептя със сърцето ти в огнен синхрон
Безкрая ти галя с усмивка безбрежна
Заслушана в зимния сив полутон

Обичам да гледам през теб в тишината
Да скътвам в ръцете си късче море
От мене струи като звук светлината
Копнежа ми още е с глас на дете

Сега съм половинка
Ще бъда пак цяла
И боса ще скитам навред по света
Звездица вълшебна в простора изгряла
Досбъднала свойта магична съдба

02.12.2016г.
Елица


*****


Няма коментари:

Публикуване на коментар