Powered By Blogger

понеделник, 6 февруари 2017 г.

40...



06.02.2017г.
По много романтичен начин посрещнах 40-те:)
Събудих се и подирих изгрева. Изправена на терасата на хотелската стая,
видях раждането на шесто февруарското слънце и следващият етап от живота ми.
Щастлива съм от извървяния до тук път. Не ми е лесно, но то... на кой ли му е...
Изпитанията са, за да се преодоляват и да ни правят по-силни!
Продължавам да тренирам търпението си ежедневно!
Препускам по своя път с вяра и увереност, че най-хубавото тепърва предстои.
Държа здраво ръката на любимия ми човек в дните и вече не се взирам в миналото!
Уроците са научени. Грешките няма да бъдат повторени.
Приятелите, които са лоялни и всеотдайни остават приятели!
За предателите и враговете реабилитация няма и няма да има!
Честолюбивата ми природа е простила тегобите, но няма да забрави...
И основен пътеводител беше и остава Любовта!
Онова най-красиво и вдъхновяващо душата чувство, което ще ме отведе до Мястото – онова кътче от пространството и безвремието на което принадлежат душата и тялото ми и където е предопределено да стигна!
Това е! Днес стихове няма! Имам нужда просто да помълча и дори в спусналата се вече тъма, да продължа да се взирам в изгрева – онази част от същността ми, която винаги ще си остане птица и ще лети горе, във Високото, ще дарява Любов и ще търси в другите само и единствено доброто!

Ели
(вече на 40)


7.32ч.
06.02.2017г.
Св.Константин и Елена


*****


Няма коментари:

Публикуване на коментар