Powered By Blogger

неделя, 26 февруари 2017 г.

Помежду...





Помежду...

Любов от старо време ме зове
Любов от настоящето ме пази
Аз гледам само в синьото небе
И следвам ветровитите талази

Сънувам твойто огнено лице
А сгушена във Него с плам пулсирам
С туптящото си мъничко сърце
Аз помежду ви пътя си съзирам

Душата ми чертае висини
Нозете ми се скитат странно боси
Във моите безкрайни дълбини
Една надежда вихренно се носи

Стрелките на часовника въртят
И времето през пръстите се стича
От миналото мислите болят
А бъдното на радост ме обрича

Живея пълноценно във Сега
Танцувам разклонена в дъждовете
Копнежите завързвам във дъга
Съединявам с устрем световете

И знам ще извоювам свобода
За трима ни родена сред звездите
Във старата космична равнина
Ще пренапишем сбъднати мечтите

25.02.2017г.
Елица

Няма коментари:

Публикуване на коментар