Powered By Blogger

вторник, 7 февруари 2017 г.

СледРожденДенно...




40...

Четиридесет препускащи години
Пораснала съм времето върви
Но спомените още в мен напират
И още в мене времето боли

Натрупах опит с мислите за нея
И с тихата надежда за звезди
Научих се и под дъжда да пея
Да сипя обич в своите следи

Не ме целунаха безброй момчета
Заложих на приятели добри
А хвърлена в небесното монета
Предрече ми – душата ще лети

Вървях така в зелено тихо боса
Косите си раздиплях с ветрове
И отговори търсех на въпроса
Как да преборя всички страхове

Тогава той внезапно ме намери
И нарисува цветна любовта
В очите му очите ми поспрели
Създадоха ключа за вечността

Сега вървим ръцете си преплели
На куп тегоби някак си напук
И топлинка от бъдещето взели
Се вслушваме в домашния капчук

Ще сбъднем устрема на милиони
Отново ще сме птици в синева
По старите космически закони
Безвремие ще властва над света

А любовта ни огнена и здрава
Ще е посока бряг и тишина
Родена от магическа жарава
С искрите си ще пръска светлина

07.02.2017г.
Елица



*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар