Powered By Blogger

неделя, 12 февруари 2017 г.

У теб оставях огнени следи...



"На света трябва да има някой, който иска само едно от теб:
да си жив и да си добре."

Борис Акунин



У теб оставях огнени следи...

аз бях със сини теменужени очи
с криле прекрасни трепкащи във бяло
в косите ми - раздиплени лъчи
едно вълшебно слънце беше спряло

и боса стъпвах в пясък и вълни
със вятъра снагата си поклащах
у теб оставях огнени следи
със облаците обич ти изпращах

щастливи бяхме двамата сами
на бряг далечен приказно накитен
все още във душата ме боли
при този образ пламенно наситен

държах ръката ти безброй лета
с китарата си тихо ми мълвеше
кафявата магическа скала
над нашта обич грееше и бдеше

понякога ми липсва нежността
онази топлина от старо време
но днес живеем в други правила
Вселената различни песни пее

ще продължа да грея тихо в теб
а ти ще бъдеш моята утеха
компасът ни във минало отнет
пак ще посочи общата пътека

12.02.2017г.
Елица



Няма коментари:

Публикуване на коментар