Powered By Blogger

събота, 11 февруари 2017 г.

Един безкраен спомен вътре в мен...





Един безкраен спомен вътре в мен...

Аз пиша все за старата любов -
онази силната от друго време,
нашепва тя у мене като стон,
понякога е тежко хладно бреме.
     
Пак двама сме на чудните скали,
морето долу тихичко ни пее,
посрещаме вълшебните зари,
душите ни със обща сила греят.

Ръката ми държиш с ръка,
очите ми погалваш с поглед,
а после в споделена тишина
и двамата се втурваме във полет.

Със птиците в небесното кръжим,
по вятъра косите си пилеем,
във пирует над облак се въртим,
на слънцето замислено се смеем.

Завръщаме се в къща на брега,
прегръщаме безбройните си тайни,
а после изживявайки мига,
се впускаме по пътища незнайни.

Един безкраен спомен вътре в мен,
за тебе шепне с вяра и надежда
и винаги в изгряващия ден,
към бъдното със обич ме повежда.

10.02.2017г.
Елица

Няма коментари:

Публикуване на коментар