Powered By Blogger

понеделник, 20 февруари 2017 г.

Пътуване за трима (Триптих)…




Пътуване за трима…
(Триптих)

Звездна молба…

на тихия прозорец сложих свещ
посоката към мен да ти чертае
и сгушена в магически копнеж
една любов оставих да витае

помолих се на хиляди звезди
по стъпките ти да разсипят нежност
да се завърнеш в моите очи
прегръщайки душата ми за вечност

Елица
20.02.2017г.

Изплакана…

изплакана е цялата тъга
очите са пресъхнали и неми
щастлива съм не съм сама
прегръщам пак мечтите оцелели

потрепваш във дълбокото у мен
далечен спомен прошка и награда
и виждам как напредваш устремен
към моята душа тъй вечно млада

ще се докоснат нашите ръце
когато всички тайни се досбъднат
във общото ни вятърно небе
следите ни в завет ще се превърнат

Елица
20.02.2017г.



Една нечакана любов

пресрещна ме нечакана любов
тя носи силата на пето измерение
във своя нежен огнен благослов
държи душите ни във единение

той е висок със риза на черти
тъгата във сърцето ми лекува
във неговите приказни очи
откривам че живота ми си струва

вървим си слети двама във едно
по общата написана пътека
и знаем че се случва за добро
съдбата ни усмихнато нелека

уверени ще сбъднем вечността
търкулвайки надежда във полето
единствената сила – Любовта
ще върне туй, което е отнето

Елица
20.02.2017г.



*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар