Powered By Blogger

сряда, 22 февруари 2017 г.

Днес...





Днес…

днес отново слънцето изгря
топличко ми стана във душата
старите магични правила
заблестяха тихо в синевата

сложих си червило за късмет
после си наместих очилата
с вятърен космически ответ
ми намигна кротичко съдбата

пак препуснах в своя цветен път
куп мечти решена да досбъдна
птиците вълшебни ме зовът
искат във простор да ги превърна

чувствам се усмихната дъга
времето във шепите си сбирам
всички тайни аз ще разбера
най-накрая знам ще пилотирам

ще ме следва вечната любов
трепетно косите ми ще гали
в нежния и звезден благослов
босите ми стъпки ще са спряли

а на изток синьото море
полетът ни светъл ще запази
общото ни огнено сърце
ще пречисти в своите талази

22.02.2017г.
Елица
 


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар