Powered By Blogger

петък, 21 октомври 2016 г.

Посоки...



Посоки...

Днес мярка съм за хиляди неща
Които през ума ти преминават
И път съм и тревата и пръстта
И мислите които те спасяват
Живея точно в другия ти край
На цялото преглътнато горчиво
Със тебе двама вечно сме в двубой
Завършващ с бис укрепващ ни звънливо
Отдавна свикнах да съм синева
Във кръглата ти огнена зеница
Прокрадвам се във твойта тишина
Изгубена във утрото частица
По пътя си невидима вървя
И отброявам миговете вечност
Понякога безумно те боля
А друг път съм по клепките ти нежност
Приех отдавна да съм част от теб
Мерило за високите ти цели
Света ми е от вятър оцветен
Във него крия спомените бели
Не знам дали ще има втори шанс
В душата ми бездумно да разровиш
Но ако има – знай че всеки час
Да те обичам ти ще ми се молиш
А обичта не вярва на молби
Тя просто от дълбокото извира
Свободна съм и моля те прости
Макар без теб отново съм Щастлива

20.10.2016г.
Елица

Няма коментари:

Публикуване на коментар