Powered By Blogger

четвъртък, 12 юли 2018 г.

15...





И тъй, лека полека с Жоро навъртяхме на километража 15 години щастлив брачен живот! Минахме и продължаваме да преминаваме през големи изпитания, но това което ни пази силни и ни държи заедно е голямата любов, която ни свързва, усмивките на двете ни хубави деца, общите ни интереси (като се започне от музиката, мине се през любовта към природата и пътешествията и се стигне до екстремните приключения, при които е намесен мотоциклета) и трайната и всеотдайна подкрепа на близките ни и добрите и искрени приятели! Благодарим на всички, които ни подкрепят по нашия път! Може би е редно да си призная, че аз съм с труден и странен характер, но милия ми и всеотдаен съпруг успешно обуздава бошуващите в мен силни ветрове вече реално 18 години, от които 15 с подпис, за което съм му безкрайно благодарна и признателна! Дано с Жоро доживеем Златна сватба и поглеждайки назад във времето да останем щастливи и доволни от извървения съвместен път! Бъдете здрави всички и винаги носете Слънцето в себе си! Ние в нашето семейство така правим, а това е гаранция че пред каквито и да било житейски ситуации да се изправим, колкото и да ни е трудно на моменти, най-накрая победата ще бъде наша!
Светъл ден на всички, които ще споделят нашата емоция!
:)

Eли



*****


Няма коментари:

Публикуване на коментар