Powered By Blogger

петък, 20 юли 2018 г.

Сред облаците...




Сред облаците…

Сред облаците виждам синева,
очите ми я пият до забрава
и в светла споделена тишина,
потъвам в теб в небесното изгряла.

Душите ни се сливат и блестят -
комети две шептящи с ветровете,
а после пак по стръмното летят,
изкачват с мисли смело върховете.

Изцяло си във звездния ми плен,
„Обичам те“ повтаряш омагьосан,
от моята усмивка си спасен,
а с името ми тайно си жигосан.

Преплитат се телата ни, туптят
безкрайна страст мечтите ни изпива,
сълзите ми по тебе се топят,
а времето измъчено се спира.

Оставам твоя атомна жена,
копнежен залък в нощите извечен,
а сутрин преродена в светлина,
изчезвам от брега ти безутешен.

Така ще е. Ще галя със слова,
кръвта ти пълна цялата със мене,
а силната ми огнена душа,
знам, ще пребори тежкото ни бреме.

20.07.2018г.
Елица






*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар