Powered By Blogger

понеделник, 23 юли 2018 г.

Само във небето…





Само във небето…

Без глас те викам пак и пак,
мечтите ми по тебе се разливат
и в този светъл вихрен водопад,
надеждите за бъдното се скриват.

Усещаш ме – един невидим лъч,
туптящ дълбоко в твоята сакралност,
прегръщаш ме в копнеещия здрач,
на общата ни вятърна реалност.

До твоя праг посипвам светлина
и стъпките си в нея скривам,
а после в споделена тишина
със мойта нежност бавно те опивам.

Разстилаш се по звездния ми бряг,
отново сме щастливо съкровенни,
в далечния космичен необят
се сплитат мислите ни белостенни.

Оставам твоя чак до утринта,
с обичане превързвам всички рани,
на твоята изстрадала душа,
в която чувствата ми вечни са прибрани.

А после следва слънцето в дъжда,
една усмивка скрита във сърцето,
невидима преграждаща стена,
стопяваща се само във небето.

23.07.2018г.
Елица


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар