Powered By Blogger

сряда, 11 юли 2018 г.

Готина...




Елица се чувства готина в РС – Исперих! :)
За близо 3 месеца на режима на Атанас Узунов минус 9кг.
В Италия доста прегрешения натрупах и лазаня ядох, и макарони, и сладко, и диетични сандвичи докато пътувахме, но за моя радост това не се е отразило на кетозата! Чувствам се прекрасно! Пак мога да обличам забравени в гардероба любими дрешки! Продължавам смело напред! Току виж догодина съм изкачила връх Мусала с късата си дънкова пола, с която шарих по каманаците на Перперикон преди 6 години и тази сутрин установих, че пак ми става! След още 3 месеца вярвам ще се похваля с още по-добри резултати! По принцип не обичам да се показвам, но днес ме владее някакво особено чувство, още от нощта и реших да наруша правилата, които сама си създавам... Вярвам за добро!*
Личи ми, че съм доволна, нали?
(намийг)

Ели



*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар