Powered By Blogger

сряда, 11 юли 2018 г.

Досбъднати...





Досбъднати…

На оня бряг аз винаги се връщам,
на който съм разлистена и нежна
със мойта светлина аз пак обгръщам,
душата ти замислена и вечна.

Чертая тъй далечните посоки,
на ветровете скитащи в тъмата,
очите ми зелени и дълбоки,
преливат в теб звука на тишината.

Потъваш в мен, частица от безкрая,
изпил до дъно моята отвесност,
за малко сме изгубени във Рая,
сред мигове на сляпа безсловесност.

Обгръщат те ръцете ми нетленни,
снагата ми израства и полита,
тегобите остават долу, земни,
съдбата ми от радост е пропита.

Нощта е наша звездна одисея,
парче от пъзел в общата битийност,
във нейните полета вечно сея,
невидимата вътре в мен стихийност.

Издигаме се – влюбени комети,
войници от вселенската сакралност,
подхвърлени във тъмното монети,
копнеж за обич в Лунната омайност.

А сянката ми слънцето изпива,
мечта оставам скрита във сърцето,
събуждам се усмихнато-щастлива
досбъднати сме, шепне ми небето.

11.07.2018г.
Елица


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар