Powered By Blogger

четвъртък, 10 ноември 2016 г.

До точка светлина...



снимка
Beautiful planet Earth във ФБ




До точка светлина…

достигнала до точка светлина
оставям куфара косите си мечтите
очите си търкулвам в равнина
в която отразени са звездите

едно обичане се връща в мен
на някакви си милион години
духът ми от безкРая озарен
се дипли по следите ми щастливи

надеждата завързвам със въже
направено от огнени сияния
във нежните ми вятърни ръце
се разтопяват всички разстояния

преливаш като песен вътре в мен
душата ми във теб реверберира
космичен план докрай осъществен
към бъдното в пътека се простира

на Мястото аз пак принадлежа
отново го откривам сред вълните
там някъде накрая на света
вълшебно са досбъднати мечтите

10.11.2016г.
Елица



Няма коментари:

Публикуване на коментар