Powered By Blogger

четвъртък, 17 ноември 2016 г.

Светофари...






17.11.2016г.
NOTE: Ситуацията се обръща за миг. Летяхме с максимално разрешената скорост. Навлязохме в кръстовището. В момента, в който минахме осевата линия зеленото угасна. Бяхме вече вътре и шофьора натисна педала на газта до край, за да излезем от кръстовището преди да е светнало червеното. После удар. Странично. Дясно. В момента, в който блесна жълтото. Колана се вряза във врата ми. После... После аз си тръгнах пеша. Оставих ги. Да чакат полицаите. Да чертаят схеми. Да обсъждат вреди. Стреснах се в основата на гръбначния ми стълб. Исках само да се прибера зад високите сигурни стени на домът ми. Извървях крачките до вкъщи нарамила раницата и тъпата  болка в гърдите и гърба. Последиците?... Тепърва ще станат ясни. Милата ми жълта колица пострада сериозно, но това е вещ. Ако има късмет ще бъде поправена и пак ще ни служи. Ако ли не... Ще се намери друго решение. Мисълта ми беше за друго. Живота може да се преобърне за един кратък миг. И не трябва да се надбягваш със светлините от светофарите. Път и време имаш предостатъчно. Но всъщност всичко е драснато. И явно просто е трябвало да го преживеем всичко това.

Ели 

4 коментара:

  1. Здравей Ели.... Преживяла си нещо ужасно....силно се надявам да си добре...би ли споделила кога се случи . Прегръщам те ! Ели

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ели,
      снощи се блъснахме.
      Имам натъртвания в градния кош и гърба и днес лекарката каза, че ще мине месец и половина докато се оправя и болката отшуми... Важното е, че не се стигна до по-сериозни наранявания! Колата го отнесе... Дано успеем да я оправим, че с нея ходя до работа и обратно и сега ще имам затруднения с пътуването, но все ще измислим вариант. Благодаря ти за съпричастността.
      И аз те прегръщам,

      Ели

      Изтриване
  2. Ели,пожелавам ти по-скоро да се възстановиш ...Колата не я мисли важно е ти да си добре!Лека нощ и прегръдки от мен ..Ели

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, дано се възстановя по-бързичко, Ели!
      Каквото зависи от мен - ще го направя!
      Много ти благодаря за добрите думи и подкрепата!
      Спокойна нощ и от мен и до скоро,

      Ели

      Изтриване