Powered By Blogger

неделя, 6 ноември 2016 г.

Във есента...



снимка
страничка Ерата на водолея във ФБ




Във есента...
(Една мечта неистово блести)

Във есента се скривам тихо в мен
Превръщам се във мъничка чертица
Във бял синхрон със всеки следващ ден
Се стрелвам във простора като птица

И все към теб магическа летя
Душата ти сред облаци копнея
Като звезда в небесното трептя
Във твоя сън танцувам и се смея

Усещаш ли ме в чуждата земя
Аз всяка нощ до прага ти заставам
И като огън трепетна горя
От себе си частици ти оставям

И тъй вървим с преплетени следи
В невидимите земни коловози
Една мечта неистово блести
В далечните космически чертози

Дослучена ще бъде любовта
Написано е още от дедите
Аз пътя си до теб ще извървя
В съдбата ми заключена в очите

06.11.2016г.
Елица


Няма коментари:

Публикуване на коментар