Powered By Blogger

вторник, 29 ноември 2016 г.

Преоткриване...



Хубавите неща стават бавно,
най- хубавите случайно,
а прекрасните се случват внезапно!



снимка и цитат
Красота отразена в снимки By Zinichka





Но днес затвора вятърна напускам…
(Преоткриване)

небесното ме вика и ме мами
привлича ме със синия си цвят
мечтите ми посоката познали
ще се досбъднат в този грешен свят

до вчера се страхувах да препускам
затворена бях в себе си в страха
но днес затвора вятърна напускам
с душата си подирила брега

за тебе плача още във утрата
завивам се със спомени в мъгли
но зная ще открия светлината
ще се завърна в своето Преди

и пак ще бъдем птици устремени
комети равновесни в тишина
надскочили космичните предели
ще се разперят нашите крила

28.11.2016г.
Елица



*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар