Powered By Blogger

петък, 11 ноември 2016 г.

В далечното...



снимка
Дневникът На Една Душа Парцалена във ФБ




В далечното...

Незнам какво ме чака - поглед във дълбокото
Невидим свят на истина летене във високото.

Избирам трудни пътища крилата ми са огнени
Във твойте светли сънища мечтите са дослучени.

Далече си във земното а аз съм скрита в думите
Събира ни небесното и грижата за другите.

С една любов препускаме щастливи във безкрайното
Невидими се спускаме до центъра на трайното.

Оставам аз Единствена във твойто отражение
За Вечност съм измислена без всякакво съмнение.

Едно магично връщане се скита в коловозите
Вековно преобръщане нашепват еднорозите.

И на ръба застанали преплитаме душите си
В далечното останали досбъдваме съдбата си.

11.11.2016г.
Елица



Няма коментари:

Публикуване на коментар