Powered By Blogger

вторник, 29 ноември 2016 г.

Послеписи...



снимка
страничка Една душа парцалена във ФБ





Послеписи…

срещам непознати хора
вглеждам се във техните очи
цялата притихнала природа
вътре във сърцата им звучи
времето за кратичко е спряло
маха със ръка на стоп
слънцето във зимата изгряло
бърза да залезе във галоп
пръстите ми търсят пак простора
с връхчетата светят и горят
чувствам се безкрайна и готова
в нови правила да ме вклинят
друга съм – река от нежни капки
скитаща по своя дълъг път
в послеписи сребърни и кратки
думите ми все ще те зовът
ти лети разлистен и далечен
връзвай ветровете на дъга
с моята усмивка си облечен
в стъпките ми пееш под дъжда
ще откриеш мойта тиха стряха
щом пораснат твоите крила
мислите ми с твоите се сляха
пак за кратко с теб бях свобода
тръгвам си прошепнах ти се вече
ще запазя в мене любовта
бъдното на чакане обрече
общата изстрадала душа

28.11.2016г.
Елица



*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар