Powered By Blogger

вторник, 22 ноември 2016 г.

Но аз съм пак вълшебната река…




Но аз съм пак вълшебната река…

аз вечно търся вятърна небето
на сън разпервам моите крила
с копнеж тупти неистово сърцето
доспазвайки наземни правила

душата е пристегната в окови
лети и се и търси светлина
стремежите и минали и нови
са скрити сред лъчиста тишина

отдавна бях войник и лист отронен
със тебе оцелявах и горях
в далечен свят невидим и огромен
като звезда магическа блестях

погубвах враговете със усмивка
със меча си чертаех бъднини
изпих до дъно чашата с горчивка
в космическите тъмни дълбини

но имах твойта обич белостенна
и силна бях във свойта самота
а тайната ни вечно съкровенна
се сливаше бездумна с радостта

измина много време оттогава
но аз съм пак вълшебната река
която във очите ти остава
единствена посока във дъжда

ний пак ще бъдем огнено свободни
частици две преплетени в анфас
следите ни щастливо добротворни
остават само в Божията власт

22.12.2016г.
Елица



Няма коментари:

Публикуване на коментар