Powered By Blogger

вторник, 15 ноември 2016 г.

Вълшебен знак от теб и светлината...



Сънища…
(Вълшебен знак от теб и светлината…)

замислена Луната ме боде
със своя пръст дълбоко във окото
във есенното вятърно небе
издигам се във сънища високо

превръщам се във чайка и летя
към брегове посипани с надежда
с душата си неистово блестя
през костите безкрая се процежда

два изгрева бездумно си шептят
по стъпките ми сбъднатост разпръсват
ръцете ми в съзвучие трептят
от вярата на облаци откъсват

една дъга със образ на жена
със обич от далеч ми се усмихва
познавам я аз само със душа
сърцето ми във щастие притихва

достигам до вълшебното море
скала и къща в бяло очертани
невидим глас все още ме зове
по пътища от минало избрани

оставам там в очакване на теб
и всички изгреви от бъдеще красиво
във образа на птица и човек
е скрит дъха ти галещ ме звънливо

събуждам се със първите лъчи
на спящо слънце скитащо в мъглата
и музика в ушите ми звучи
вълшебен знак от теб и светлината

15.11.2016г.
Елица



Няма коментари:

Публикуване на коментар