Powered By Blogger

събота, 30 януари 2016 г.

All Your Love...(превод)



Roko:All Your Love Lyrics

I lost my heart in the city
With all my love inside
You know what I mean
You know how I'm feelin'

You are my girl, young and pretty
You got everything I need
You're the only
The owner of my heart

Give me all your love (All your love)
I need all your love
Give me all your love

You let me feel your spirit every day
You let the sunshine into my life, oh baby
You are the one who takes my breath away
You make me feel so satisfied
I'm never gonna leave you, baby

Give me all your love (All your love)
I need all your love
Give me all your love

Oh, I don't wanna live my life
Never without you
Oh baby, you're the beat of my heart

I need all your love
Give me all your love (All your love)
I need all your love
Give me all your love, oh your love, baby



Roko:Цялата ти любов

Изгубих сърцето си в града
С цялата ми любов вътре в него
Знаеш какво имам впредвид
Ти знаеш как се чувствам

Ти си моето момиче, младо и хубаво
Ти притежаваш всичко от което се нуждая
Ти си единствена
Притежателката на моето сърце

Дай ми цялата си любов (Цялата си любов)
Имам нужда от цялата ти любов
Дай ми цялата си любов

Накара ме да чувствам твоя дух всеки ден
Ти призова светлината в живота ми, оо мила
Ти си Единствената, която отнася дъха ми надалеч
Караш ме да се чувствам толкова задоволен
Никога няма да те напусна, мила

Дай ми цялата си любов (Цялата си любов)
Имам нужда от цялата ти любов
Дай ми цялата си любов

Оо, не искам да живея живота си
Никога без теб
Оо, мила, ти си ритъма на сърцето ми

Имам нужда от цялата ти любов
Дай ми цялата си любов (Цялата си любов)
Имам нужда от цялата ти любов
Дай ми цялата си любов, oо твоята любов, мила

25.01.2016г.
Превод Ели

 

*****




Няма коментари:

Публикуване на коментар