Powered By Blogger

събота, 2 януари 2016 г.

Sleepless Nights......(превод)



Melidian - Sleepless Nights


Lonely night and i lie awake 'til light
Cause i need to hear your heartbeat next to me
We shared our love a thousand times before
And the feelings i still hold,keep haunting me
All the nights,all of my life
Waiting for a love that used to be


Chorus:
Sleepless nights away from you
Your love is all i ever knew
You filled my life and gave me strength
This heart will never change
Sleepless nights away from you
When i was down you pulled me through
You filled my life and gave me strength
You make my dreams come true


Feelings so strong and i know it can't be wrong
When i hold you in my arms tenderly
All the nights,all of my life
Holding on 'til love comes to me


Chorus

You turned and walked away from me
'Cause you're too blind to see
You look in someone else's eyes
All you'll see is me


Chorus

This heart will never change 



Melidian – „Безсънни нощи”


Самотна нощ а аз лежа по-буден и от светлината
Защото имам потребност да чуя ударите на сърцето ти
тук до мен
Споделихме любовта хиляди изминали пъти
И това, което усещам още ме преследва
През всички нощи, през целия ми живот
В очакване на истинската любов

Припев:
Безсънни нощи далеч от теб
Твоята любов е всичко, което познавам
Ти осмисли живота ми  и ми даде сила
Това сърце никога не ще се промени
Безсънни нощи далеч от теб
Когато бях паднал ти ме издигна
Ти осмисли живота ми  и ми даде сила
Ти сбъдна мечтите ми

Чувствата са толкова силни и знам, че не мога да греша
Когато те взема в обятията си нежно
През всички нощи, през целия ми живот
Съм се държал докато любовта ме намери

Припев

Ти се обърна и си замина от мен
Защото ти също бе твърде сляпа да видиш
Но един поглед в нечии други очи
и ще разбереш, че всичко което виждаш съм аз

Припев

Това сърце никога не ще се промени...

01.01.2016г.
Превод Ели


*****


Няма коментари:

Публикуване на коментар