Powered By Blogger

вторник, 12 януари 2016 г.

Nothing Without You...(превод)




Open Skyz – Nothing Without You Lyrics

Everyday and Everynite, I try to be so strong.
Every inch of me cries out for you whenever you’re gone.
Wherever I go I always hear you calling,
Always inside of me.
I can’t believe how hard I’m falling,
Baby I can’t believe, ooh you’re all I need.

(CHORUS)
When my heart beats now,
It’s not the same somehow,
There’s nothing I can do,
Coz I’m nothing without you.

To give so much of myself over anyone,
I know it’s wrong, so wrong.
I don’t know what you’ve got over me,
But make it go on and on.
Just tell me the nights will last forever,
Say I’m the only one.
How can this love I’m feeling get much better?
I was alright alone, ooh but now I know.

(REPEAT CHORUS)

I remember laying down,
For a heart cut out of stone.
Held her body close to mine,
But all I felt was cold.
Now you’ve come into my life and I know,
Being close to you is what I need most.

(REPEAT CHORUS)

Everyday and everynite I try to be so strong.




Open Skyz – „Нищо не е същото без теб”

Всеки ден и всяка нощ се опитвам да бъда силен.
Всеки сантиметър от мен плаче за теб откакто си отиде.
Където и да отида винаги чувам твоя зов,
Винаги вътре в мен.
Не мога да повярвам колко тежко паднах,
Мила, не мога да повярвам, ооо ти си всичко от което се нуждая.

(Припев)
Сега когато сърцето ми бие,
Ударите не са като преди,
Нищо не мога да направя,
Защото съм нищо без теб.

Искам да ти дам толкова много от себе си,
Повече от всеки друг,
Знам че това е грешно, толкова грешно.
Незнам какво ми направи,
Но нека това продължи.
Просто ми кажи, че нощите ще продължат вечно,
Кажи ми, че съм Единствен.
Как може тази любов, която усещам да стане по-силна?
Бях добре сам, оо но сега знам.

(Припев)
Сега когато сърцето ми бие,
Ударите не са като преди,
Нищо не мога да направя,
Защото съм нищо без теб.

Помня как лежах на пода,
Със сърце срязано от камък.
Държах тялото и близо до моето,
Но всичко което изпитах бе студ.
Сега ти дойде в моя живот и аз знам,
Да бъда близо до теб е това, от което най-вече се нуждая.

(Припев)
Сега когато сърцето ми бие,
Ударите не са като преди,
Нищо не мога да направя,
Защото съм нищо без теб.

Всеки ден и всяка нощ се опитвам да бъда толкова силен.

09.01.2016г.
Превод Ели


*****


Няма коментари:

Публикуване на коментар