Powered By Blogger

неделя, 31 януари 2016 г.

Огнище...



Не е важно колко силно може да те обича един човек, а колко дълго... Има съществена разлика между бенгалския огън и огнището...



Общност
I believe in love/ Повярвай и ти във ФБ


NOTE: След толкова написани поеми знам само, че това което има най-голямо значение в живота е колко си обичал. Отдадената любов не може да се сравни с нищо друго в съществуването. Тя те прави пълноценен, завършен, осъществен. Любовта прояснява мислите. Дава ти криле, с които да обиколиш света. Споделя те на другите по неповторим и единствен начин. Земното притегляне отслабва, когато си влюбен. Всичко става цветно и възможно. Обръщайки се назад и поглеждайки извървения до тук път си давам сметка колко чудеса съм сътворила. И съм щастлива от резултатите. Земята се върти по-бързо. Звездите светят по-ярко. Слънцето ме топли по-силно. Огромното небе е уютна завивка за всички, които обичам. Знам колко съм мъничка, но вярвам че имам огромна сила. Използвам я най-вече, за да достига любовта ми до теб и до всички останали, които вървят по пътя. В едно пътуване най-вече към самите себе си.

31.01.2016г.
Елица

Няма коментари:

Публикуване на коментар