Powered By Blogger

събота, 16 януари 2016 г.

Денят на Beatles...





NOTE:
Още помня времето, когато Тошето ме запали по Beatles. Имахме двойния кафяв албум. Родителите ми обичаха да го слушат. После Тошо ми свиреше на китарата песните им и ми пееше. Хубави времена бяха. Отначало се заслушвах повече в мелодиите, но после започнах да си превеждам и текстовете им. Всичко толкова синхронно, точно на място, лее се като река.  Beatles ни сапътстваха неотклонно през ученическите, а после и студентските години. Толкова много казват песните им. И досега ми е удоволствие да си ги пусна и просто да слушам, да слушам, да слушам. Всяка тяхна песен е хит. Със всяка от песните им можеш да кажеш на някого нещо.. Още пазя първата си касета на Beatles, която ми записа Тошо. Тогава се сещам, че ми сподели че дълго се е чудил кои песни да ми подбере – ами то трябва и това, и това, и това, да не пропуснем и това... :)  Beatles са спомените ми, но са и нещо което ще се опитам да предам на децата си – любовта към хубавата и стойностна рок музика!

16.01.2016г.
Елица
По повод Международния ден на Beatles






*****



Няма коментари:

Публикуване на коментар