Powered By Blogger

вторник, 19 януари 2016 г.

Сърцето си знае своето...




"Умът пресмята, духът копнее, а сърцето си знае своето."

Стивън Кинг, "Клетка"



снимка и цитат
общност I believe In Love/ Повярвай и ти във ФБ






NOTE: Сърцето е като някаква малка кибритена кутийка за вълшебности. Събирам в нея мислите си. Всеки ден трупам… Там… И ми става уютно и топло. Благодарна съм за съществуването ти. Просто е. И няма значение дали навън зад прозореца ми вали сняг или ми се усмихва слънцето. Вече съм свикнала с нарушеното равновесие между ума и душата. Въпреки това продължавам от време на време да държа везните. Просто ги гледам. И се опитвам да ги държа в равновесие. И не е наивност. А е доброта и обич. Умът ми пресмята разстоянията. Дните и месеците. Всичко извървяно и натрупано сред спомените. Там се чувствам спокойна. Вселенските печати са сложени и промяна няма да има. Умът ми казва, че съм станала по-мъдра. И така е, да. После, обаче, духът ми започва да копнее за бъдното. Лети му се. Иска да разчупи оковите на земното притегляне и да се извиси високо, високо, където само ти можеш да го достигнеш… В такива мигове се намесва сърцето и накланя везните. Напомня ми за настоящите мигове и че всъщност имаме само тях. Бяла спретната къщурка. Три любящи души в нея. Всички хубави книги. Чашите с жасминов чай. Ръкавиците ми на закачалката в коридора. Равномерният ритъм на дните. Нощите, в които не мога да заспя и гледам Луната. Пиша стихове. И прегръщам вятъра. Трудно ми е да поставя ума, душата и сърцето в една полоса. Но успявам, държейки се за настоящия момент. И за обичта, която изпитвам. Знам, че така ще бъде винаги. Свикнах да нося товара на снеговете и ветровете на плещите си. Крехка съм. Чуплива. Но и много силна. Искаш да изпиташ силата ми? Просто се приближи… Нужна ти е само … вяра … Сърцето знае посоката. Знае я...

19.01.2016г.
Елица



Няма коментари:

Публикуване на коментар