Powered By Blogger

понеделник, 4 януари 2016 г.

I Still Believe In You... (превод)




1st Avenue
«I Still Believe In You »


Everybody wants a little piece of time
Still I put you at the end of the line
How it breaks my heart to cause you this pain
See the tears you cry falling like rain
Give me the chance to prove
I'II make it up to you

I still believe in you
With a love that will always be
Standing so strong and true
Baby I still believe in you

Somewhere along the way I guess I just lost track
Only thinking of myself never looking back
For all the times I've hurt you 1 apologize
Sorry it took so long I finally realised
Give me the chance to prove that nothing's worth losing you

I still believe in you
With a love that will always be
Standing so strong and true
Baby I still believe in you




1st Avenue
„Все още вярвам в теб“

Всеки се нуждае от малко време
Аз все още те виждам в края на пътя
Как разбиваш сърцето ми и ми причиняваш болка
Виждам сълзите, които изплакваш падащи като дъжд
Дай ми шанс да докажа
Че мога да ти се реванширам за нас

Аз все още вярвам в теб
С любов, която ще е вечна
Оставайки така силна и истинска
Мила, аз все още вярвам в теб

Някъде напред по дългия път мисля, че изгубих следите
Мислейки само за себе си и никога не поглеждайки назад
Извинявам се за всичките пъти в които съм те наранявал
Съжалявам, че отне толкова много време да се осъзная
Дай ми шанс да докажа че нищо не е по-тежко от това, да те изгубя

Аз все още вярвам в теб
С любов, която ще е вечна
Оставайки така силна и истинска
Мила, аз все още вярвам в теб

04.01.2016г.
превод Ели


*****


Няма коментари:

Публикуване на коментар