Powered By Blogger

сряда, 27 януари 2016 г.

Климат...




снимка и цитат от Сани



NOTE: Днес ми е хубаво. Двама човека, с които ме свързва работата ме похвалиха, че се справям отлично. Бяха благодарни, че анализирам пред тях фактите и обстоятелствата, градя правилни и задълбочени изводи и им помагам да навлязат на дълбоко в материята. Почувствали се полезни със своето присъствие и мнение. Винаги съм се опирала на житейския опит на тези хора, а и други като тях, когато работя в наказателната материя. За пореден път си дадох сметка колко е важно да се отнасяш с подобаващото уважение и внимание към другите, да им покажеш че са ценни и значими, да ги изслушаш, да им покажеш че цениш тяхното мнение и че не ти е най-важно да ги надговориш и накрая на всяка цена да стане твоето. Радвам се, че за 13 години съм намерила баланса на работното си място. Работата с другите винаги е била източник на много ценен опит, на мъдрост, на интересни гледни точки при решаване на казусите. Обичам да слушам и да се уча от по-възрастните. Обичам и да им показвам този мой тих стремеж за самоусъвършенстване. Вярвам, че екипите в които попадам докато спокойно плувам из дебрите на наказателната материя и за в бъдеще, ще са извор на много удовлетворителни моменти, като днешния. :) С една дума климатът при нас е изключително удовлетворителен. Днес имам повод да се усмихвам много! :)
  
27.01.2016г.
Ели


Няма коментари:

Публикуване на коментар