Powered By Blogger

сряда, 27 януари 2016 г.

Мастиленият лабиринт...



NOTE: Миналата седмица заради бурите останах за ден в нашия град и успях да се разходя до любимата си книжарница. Трябваше да търся подарък за рожденния ден на приятелката ми, който е тази седмица в петък. Някак инстинктивно като влязох в магазина и се запътих към рафта с българска литература. Порових сред книгите и това, което първо ми грабна вниманието бе „Мастиления лабиринт” на Людмила Филипова. Зачетох се в анотацията и се впечатлих. Авторката съм я виждала преди време в едно телевизионно предаване. Направи ми впечатление на красива и умна съвременна българска жена. Книгата съдържа исторически данни, приключенски вкус, мистериозни обрати, всичко което по принцип е специалитет на международно признатите шедьоври на Дан Браун. Хубавото е, че главната героиня е българка, макар действието да се развива освен в България и в чужбина. Бях впечатлена от образа на загадъчния убиец, както и от забуления в мистичност негов духовен свят. Книгата се чете на един дъх. Има интересни отправни точки. Радвам се, че я има и в електронен вариант, защото знам че рано или късно ще се върна към нея. Сигурна съм, че подаръка много ще се хареса на Вилия, защото тя обича историята, а разказаното в книгата действие ще я отнесе към древни надписи свързани с българската и световната история, към древни предмети, към интересни доводи и изводи за взаимовръзките между траките, българите, Христос, религията, обичаите и нравите на народите, способностите на паметта и природните красоти и неповторимости на нашата мила страна България. Препоръчвам книгата горещо на запалените приключенци и откриватели, любителите на мистерии и чудеса!

27.01.2016г.
Ели


Няма коментари:

Публикуване на коментар