Powered By Blogger

петък, 15 януари 2016 г.

Let Me Be The One...(превод)



Witness
Let Me Be The One Lyrics

Broken heart torn by your arrow
One by one, they wait in line for you
From the start I'm hoping you might
Tell me tonight


Let me be the one
The one you hold every night
The only one to remain in your eyes
Let me hear you say
I'm the only heart
That you don't want to break


Open kiss
Waiting for an answer
That only you can give
Don't turn and walk away


Dreams won't lie
If you take me in your arms
And make it all right


Let me be the one
The one you're holding tonight
The only one to remain in your eyes
Let me hear you say
I'm the only heart

That you don't want to break

Every time you touch me
You're taking a chance
There's nothing else that I'd rather do
The closer I get
To making you mine
The more I fall in love with you


Let me be the one
The one you hold every night
The only one to remain in your eyes
Let me hear you say
I'm the only heart
That you don't want to break 




Witness
Позволи ми да бъда Единствена 

Разбито сърце бе уцелено от твоята стрела
Един по един те чакат реда си за теб
От самото начало аз съм с надежда
Че ще ми кажеш тази вечер


Позволи ми да бъда Единствена
Единствената която прегръщаш всяка нощ
Единствената, която ще остане в очите ти
Позволи ми да те чуя да казваш
Аз съм единственото сърце
Което ти не искаш да разбиеш


Открита целувка
Очакване на отговор
Който само ти можеш да дадеш
Не се обръщай и не си отивай


Мечтите не лъжат
Ако ме вземеш в обятията си
И случиш всичко както трябва


Позволи ми да бъда Единствена
Единствената, която прегръщаш тази вечер
Единствената, която ще остане в очите ти
Позволи ми да те чуя да казваш
Аз съм единственото сърце
Което ти не искаш да разбиеш


Всеки път когато ме докоснеш
Ти си като шанс за мен
Няма нищо друго, което бих могла да правя
Колкото повече се приближавам
За да те направя мой
Аз все повече се влюбвам в теб


Позволи ми да бъда Единствена
Единствената, която прегръщаш всяка вечер
Единствената, която ще остане в очите ти
Позволи ми да те чуя да казваш
Аз съм единственото сърце
Което ти не искаш да разбиеш


14.01.2016г.
Превод Ели


 *****

Няма коментари:

Публикуване на коментар