Powered By Blogger

понеделник, 7 март 2016 г.

Още е далече Рая…




"Изражението, което носи една жена на лицето си
е далеч по-важно от дрехите, които носи на гърба си."

Дейл Карнеги


снимка и цитат
„Неизпратени писма до теб“ във ФБ




Още е далече Рая…

някъде дълбоко вътре в мен
светлина във тъмното просветва
вглеждам се в изтичащия ден
и надежда тихичко потрепва
слънцето ме гали със лъчи
мислите ми топли неуморно
синьото небе мълчи
душата ми люлее благотворно
пътя ми отново ме зове
вярата във шепите си скрила
а край мен чудатото поле
в източна украса ме облива
залезът ме среща със очи
вятърът в зениците си сбира
влюбена съм много ми личи
звездното във мене колидира
птиците ме следват в синева
ала още е далече Рая
след мене се посипва тишина
и огнената песен на безкрая

07.03.2016г.
Елица



Няма коментари:

Публикуване на коментар