Powered By Blogger

понеделник, 7 март 2016 г.

Душата ми неистово потрепва…



снимка и цитат
общност Ерата на Водолея във ФБ




Душата ми неистово потрепва…

обичам те но вече ще мълча
сърцето ми е пясъчна пустиня
надявам се и да те преболя
ала не вярвам
това се случва на малцина
защо нахлу във моя крехък свят
подаде ми ръка а после мъка
изпих до дъно чашата съдба
и истина горчива за разлъка
жестоко е и няма вече край
обречени сме вечно да скърбиме
изгубени във този крехък рай
последиците на една любов търпиме
преградите са каменни стени
стърчащи там високо във небето
от липсата ти тежест ме гори
начупва се неистово сърцето
ще търсим вечно пътища напред
залутани във чувствата си диви
и нищо вече няма да е в ред
сами не ще сме никога щастливи
дали ще ме прегърнеш в този свят
не мога днес дори да ти прошепна
на моя бряг от вятъра огрят
душата ми неистово потрепва
аз винаги ще чакам радостта
изпратена от теб да се завърне
и двамата спасили младостта
сърцето ти с любов да ме прегърне
но днеска просто вече ще мълча
и само ще те чувствам под небето
аз своя път докрай ще извървя
сълзите си стопила във морето

07.03.2016г.
Елица


                                                                       *****

Няма коментари:

Публикуване на коментар