Powered By Blogger

четвъртък, 24 март 2016 г.

Какво си ти?.....



снимка
Неизпратени писма до Теб във ФБ





Какво си ти?.....

Какво си ти?
Едно парче надежда
Изпратена от вятъра следа
Незнаен храм
Към който ме отвежда
От миналото приказна
Тъга
Измислих те
И просто бях щастлива
Със вятъра летях
Над брегове
Една вълна дълбока
И пенлива
Ме хвърляше във твоите
Ръце
Годините натрупах
Неусетно
Превърнах ги в послание
И стих
А ти ме следваш тихо
Неизменно
Защото знаеш –
Вече ти простих
Сега съм малка
Тиха и смълчана
Вселената ме пази
Със душа
От всички миди
Вече съм разбрана
Към своята скала
Вървя

И пак ще бъдем
Огнено щастливи
Отново ще ни гали
Летен бриз
Мечтите ни от минало
Красиви
Ще бъдат сбъднат сред звезди
Каприз

А времето неистово
Се сменя
Стрелките се въртят
Като игра
Единствено видът ни
Се променя
В назъбената бяла
Тишина

А младостта ни чака
Зад завоя
Когато станем огнени
Слънца
Душата ми завинаги
Е твоя
В космическа безкрайна
Синева

24.03.2016г.
Елица


Няма коментари:

Публикуване на коментар