Powered By Blogger

четвъртък, 10 март 2016 г.

Отметка за лаптопчето...







NOTE: Преди 5 години за 8ми март получих най-прекрасния подарък - лаптопчето ми. По тия дни се беше поразвалило, просто уиндоуса плачеше за преинсталация и му я направихме. Сега осъзнавам това чудо на техниката какво голямо място е заело в живота ми. Изключително ми е удобно. Обичам да го ползвам за забавление и за работа. Съхранява всичките ми писания, филмите които обичам да гледам, музиката която обичам да слушам. Смятам да го взема с мен и по-следващите седмици във Варна, за да мога да си сърфирам, докато вършим работата. Обичам да се излегна в леглото, да си го сложа на коленете и да се взра в монитора. Сякаш околното пространство изчезва и оставам насаме с Вселената. Който не си е купил лаптоп, непременно да си купи. :))))) Очевидно незнае какво невероятно облекчение и удоволствие е работата с такова чудо на техниката. Драсвам си тази бележка, за да ми напомня за хубавите моменти и нещица, които имам в живота си.  Лаптопа ми е извор на много приятелства, защото чрез него достъпвах до блог.бг, понастоящем - до фейс-а, до мейлите си, скайп. Вярвам, че и през следващите години ще ми служи вярно. А, забравих да напиша какъв е - HP ProBook 4320s. :) Като изключим телефона, май лаптопа е любимата ми вещ, с която прекарвам страшно много време в ръце.

10.03.2016г.
Ели  

Няма коментари:

Публикуване на коментар