Powered By Blogger

неделя, 13 март 2016 г.

Не ти прощавам...



Не ти прощавам...

не ти прощавам много ме боли
отиде си без думичка да кажеш
къде сгреших поне ми прошепни
крилете ми преди да смажеш
не мога да се моля за любов
та аз самата цялата съм обич
във тъжния написан послеслов
със ловките си пръсти ровиш
не мога да забравя радостта
и всички неизказани копнежи
сега съм птица някъде в света
със нови недописани стремежи
ала за теб ужасно ме боли
сърцето ми кърви като раздрано
но няма да ти кажа "Спри"
не ще подиря силното ти рамо
За друга си в живота отреден
щастлив бъди и вечно и се вричай
но винаги в залязващия ден
неистово гласа ми в тебе сричай
А аз ще се стопя сред синева
нали звезда съм в твоята зеница
на моя бряг ще чакам любовта
горяща във безвремие свещица

13.03.2016г.
Елица


Няма коментари:

Публикуване на коментар