Powered By Blogger

понеделник, 28 март 2016 г.

Сънувах делфини...



NOTE:  Тази нощ сънувах делфини. Бях забравила, защото заспах трудно заради Пълнолунието. Видяхме обаче табелата за делфинариума на път за Аспарухово тая сутрин и внезапно си спомних съня си. Плувах в морето и в един момент до тялото ми се прилижиха два делфина. Бутнаха ме с муцунки и започнаха да обикалят около мен. Един пък заподскача на опашката си и излезе така изправен на опашката си на брега, където беше Жоро. Беше много приятно усещане в съня ми – за спокойствие, за свобода, за удоволствие, за радост. Тази вечер надникнах в съновниците. Има противоречиви тълкувания. Едното е за смърт на близък човек. Не вярвам в това. Но намерих и друго - >  Ако в съня си плувате с делфин, очакват ви много успехи и добри пътища. Ако насън видите делфин, ще получите помощ от верен приятел.Имам фигурки на делфини двойка и вкъщи и на работа. Обичам да ги държа в ръце и да ги гледам. Създават ми усещане за вечност.Нещо като пазители на духовния ми свят.

28.03.2016г.
Ели

Няма коментари:

Публикуване на коментар