Powered By Blogger

петък, 11 март 2016 г.

Със войнът в мен...




Със войнът в мен…

аз още съм безмилостен войник
препускащ надалеч през световете
и зная че до сетния си вик
свободна ще преследвам ветровете
обичам като пламенна река
която към безкрайното се губи
в дълбокото съм скътала страха
и огнено-горещите заблуди
превръщам се във птица и летя
а друг път съм жена неустоима
по тебе като слънцето горя
единствена сред многото любима
преследвай ме смълчано със очи
със мислите си обич ми изпращай
по моята душа трепти
че си героят във сърцето ми доказвай
ще дойде време пак да сме едно
безмълвната скала ще ни приглася
а на брега ни звездното сребро
към друга светлина ще ни отнася
ала сега живеем за мига
изгряваме във ден във нощ се губим
със войнът в мен аз знам ще издържа
докато всяка смърт в небесното  пречупим

11.03.2016г.
Елица


Няма коментари:

Публикуване на коментар