Powered By Blogger

вторник, 15 март 2016 г.

Очакване...



"Никой не може да мине през вратата, която е определена само за теб! 
Въпросът е обаче дали ти ще дръзнеш да преминеш през нея,
след като си я открил."

Джеймс Соул




снимка и цитат
страничка „Душа“ във ФБ




Очакване…
                         на мама

тихо духа вятъра от изток
пее песен сладка за тъга
твоя образ нежен и избистрен
чакам да изгрее във съня

пак да шепнеш в костите ми лека
тихо да ме галиш със ръка
твоята усмихната пътека
пак да следвам в своята земя

вярвам във вълшебното пространство
то ме свързва с твоята страна
винаги със тихо постоянство
аз към теб разлистена вървя

пак ще се прегърнем като огън
ти ще ме попиеш със очи
после във сподавения вопъл
колко те обичам ще личи

две звезди ще греят на небето
силни ще разпръсват светлина
щастието от безкрая взето
ще запази вечна младостта

15.03.2016г.
Елица


Няма коментари:

Публикуване на коментар