Powered By Blogger

четвъртък, 31 март 2016 г.

Очаквания неочаквания...



Очаквания неочаквания...

Все още чакам звуците във мрака
Закриля ме безкрайното небе
Във тъмното часовника ми трака
И бие тъжно моето сърце

Една мечта ме пази в синевата
Превръща ме във пепел и в звезда
Пропива ме с копнежи тишината
А аз стаена вярвам и мълча

Не мога да забравя всички песни
По вятъра донесени от теб
Те очартаха пътища нелесни
И образа ти траен на човек

Ала сега живея в светлината
И пак са силни моите криле
Закриля ме бездумна равнината
Когато твоя глас ме призове

А ти лети свободен и обичан
От моята единствена душа
И случвай ми се странно нелогичен
Когато тихомълком прегреша

Бъди омега в мойта нереалност
Една далечна пареща мечта
Ще оцелеем в общата сакралност
Родена от съдбата на света

30.03.2016г.
Елица

Няма коментари:

Публикуване на коментар