Powered By Blogger

събота, 26 март 2016 г.

Без теб до мен...



Без теб до мен...
                                        (малко в стил caribiana)

Не вярвам вече в тебе, принце
Нозете ми се скъсаха да скитат
Пребродих цялата земя напразно
Бездумия безсънни ме оплитат
Аз дълго чаках твойта тиха нежност
Превръщах се във пепел и умирах
След дни възкръсвах като Феникс
И горе във високото политах
А ти ме гледаше безмълвно отдалече
Не приближи до кожата ми дивна
На вечното възраждане обрече
Душата ми стоманено красива
Умора чувствам в своите клепачи
От взиране очите ми се скриха
Измъчи ме докрай със свойте знаци
В тях капки от тъгата ми попиха
Сега съм малка крехка и щастлива
Със дребните неща от битието
А твоята любов отмина
Ще преболи все някога сърцето
Следите си за тебе ги оставям
За онзи миг когато е студено
А после във безкрая оцелявам
Без теб до мен така е отредено

26.03.2016г.
Елица



Няма коментари:

Публикуване на коментар