Powered By Blogger

понеделник, 7 март 2016 г.

Очакване...



снимка
Уникални снимки във ФБ




Очакване…
(Докато чакам от небето вест…)

Времето безмълвно ме спасява
гони самотата надалеч
душата ми в безкрая оцелява
докато чакам от небето вест.

Вятърът в косите ми нашепва
в бъдното със обич ме зове
сърцето ми във пламъци потрепва
търкулнато във пролетно поле.

Една река тъгата ми изпива
и тиха продължава да тече
тя пътя към щастливости открива
те скътани са в синьото море.

Скалата пази сянката ми вечна
а любовта ни волна пак лети
снагата ми изправена и звездна
във тъмното се скита и блести.

Безбройни думи в мене се събират
а после ти ги пращам във съня
очите ти безгласно ме намират
спасяваш ме защото аз горя.

Със утрото отново съм далече
превърната във птица и мечта
на сбъдване съдбата ни обрече
докато боса тичам през света.

А ти ме чакай там накрай земята
подай ми свойта пареща ръка
за вечност ще ни свърже тишината
в жадувана тъй дълго свобода.

07.03.2016г.
Елица



Няма коментари:

Публикуване на коментар