Powered By Blogger

вторник, 15 март 2016 г.

Видения...



Видения…

събудих се и пак те обладах
със огъня от мислите ми диви
пораснах а така не проумях
защо не можем с теб да сме щастливи
разпъвам те на кръст аз всеки ден
пришивам ти крила от мойте рани
дъха ми от безкрая озарен
раздира чувствата у мен заспали
превърна ни във пепел любовта
сега сме просто вятърни частици
запази ни за вечност младостта
във своите космически редици
все още чувам топлия ти глас
и виждам силуета ти във мрака
в дълбокото на всекиго от нас
една надежда винаги ще чака
ала сега е вече тишина
а влакът ни отнася на далече
във края на тунела светлина
една звезда красива ни облече
ще бъда част от твойте светове
и тъй ще е до новото начало
на нашите спокойни брегове
там времето отдавна е заспало
ще се завърнем в нашата земя
скалата ми отдавна ни очаква
и в тиха споделена самота
„Обичам те“ гласът ми ще проплаква

15.03.2016г.
Елица


Няма коментари:

Публикуване на коментар